Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

torsdag 1 januari 2009

Partaj

Pernilla och Anders firade in det nya året med oss. Supertrevligt hade vi...Julia fick en massa julklappar och var vaken längre än vanligt och busade!
Dom hade med partyhattar och skumpa..Tiden flög iväg och vid midnatt vart det fyrverkeri sen satt vi uppe och snattra. Jag vaknade dock kl sex men Julia tog sovmorgon till kl nio..Lite sega idag men varit ute på en långpromenad och kastat ut julgranen.



Nu verkar det hända ngt nytt i utvecklingen hela tiden, det här kom hon på att man kunde göra idag,men behöver hjälp att komma ner..
Har fått flera mess om att det inte går att kommentera men borde ju bara vara att klicka på namn/ucrl sen fylla i namn och trycka på publicera kommentar...Hoppas det ska funka för det är så skoj när ni kommenterar!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Gott nytt på er!
Oj,oj,oj vad det händer saker! Känns som att hon blivit jättestor,stumpilumpan!!! Va kul när det händer grejer!
Måste ses snart,kram Annika o Fanny. Anders hälsar också:)

Anonym sa...

Lilla bustjejen,lär sig nåt nytt varje dag nu,katterna och lukas får väl akta sig i soffan,snart reser hon sig upp där också,ha det bra,kram och god natt från farmor,skriver så ifall det står anonym igen.

Mimmi sa...

Jag kan, jag kan, jag kan...kommentera. Det trodde du inte :-) Kan spara på G nu också. Dröjde bara tills för 14 dagar sedan:-)
Jag läser och följer bloggen noga.
God fortsättning på det nya året önskar jag till hela stora familjen!

Anonym sa...

Farmor-Ja igår kväll ställde hon sig upp i sängen! Det var ju superskoj så hon somnade inte förrens halv elva av ren utmattning!

Mimmi-Du är så duktig, du får ta och lära mig allt nytt inom jobb/datorns värld när jag kommer tillbaka(men får nog börja inom linné då) Man kan inte kommentera hos dig! Testa att ändra inställningarna så man inte behöver ha konto!