Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

måndag 12 januari 2009

Piffipiff!!!!

Julia och jag for imorse iväg till metropolen och vägde och mätte henne...Dryga 8 kg och 71cm lång är damen nu...Lämnade J hemma hos pappa, då kom jag i håg att jag glömt dom där jäkla AD-dropparna som J varit utan i flera veckor..Tillbaka till bvc igen, sen bar det av till Gränby centrum för att storhandla mat, shoppa lite kläder och presenter. Sen spenderade jag låååååång tid på Ohlssons frisörer. Gjorde silverblonda och kastanjefärgade slingor. Det tog tid kan jag lova men resultatet vart helt ok, men nu är jag 900 kr fattigare....
Var borta i ca 5 timmar men höll på att längta ihjäl mig efter J! Hur ska det gå i helgen då jag och flera kompisar ska ut och fira en vän som tar examen och då ska jag sova kvar i stan :-O Får ta ett glas vin på en gång så jag inte kan köra, det är nog dax att klippa navelsträngen nu och pappa M är ju faktiskt toppen på att ta hand om sin dotter!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja,det är jobbigt när man ska vara ifrån sina små första gången fast man vet att dom har det toppen med pappa.Jag förstår att du vart nöjd med håret,kram,god natt.

Lena sa...

Längtar efter att få se hur snygg du blivit! Hoppas verkligen att badet blir av på torsdag!! Kramar

LR Konsulent sa...

Hej där!! Hur står det till? ska du på Öp någonting här framöver, i så fall följer jag gärna med?