Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

söndag 18 januari 2009

Party

Igår vart det fest vill jag lova. Anlände till Pernilla vid fem, vi åt jättesmarrig lax och förfestade innan vi åkte ner på stan.Mötte upp Johanna. Hann med både terassen och bullit innan vi gick till norrlands nation där Frida (examensbruden) väntade på oss! efter en stund där gick vi till hyllan och dansade loss lite, väldigt mkt folk och vi var nog dom äldsta där...En hel massa vin senare åkte vi hem till Pernilla igen och käkade lite och satt och snattrade till fyra, vaknade nio så idag har man varit ANINGEN seg..Blev både pizza och ostbågar idag och Julia sov länge på em så vi kollade på film och goffade! Det hade gått super att vara själv med pappa(tvivlade jag inte på) men mitt hjärta värkte...

8 kommentarer:

Anonym sa...

Va roligt ni verkar ha haft, lite trött idag då?
Skulle inte vi mammor kunna ta en sväng senare i vår? Äta middag, kanske bowla, gå ut o ta en drink eller två... Vad sägs om det?
Kramis

Anonym sa...

Vad roligt ni verkar ha haft,och Julia och Magnus gick det heller ingen nöd på,ha en fortsatt bra kväll,kram.

Anonym sa...

Guuud va kul du verkar ha haft! E faktiskt avis... Ja håller me Annika! Kramar

Anonym sa...

Härligt att det var lyckat! Bowla vore svinkul!! Jag e på!

Anonym sa...

Vilken kanonkväll ni verkar haft,härligt!!!

Kram!

Anonym sa...

VAd trevligt ni verkar ha haft! Kram//Lina

Anonym sa...

Annika-Ja det låter superskoj, är dock otroligt värdelös på bowling men ngn ska ju komma sist oxå...


Malin- Du får ta och lämna prins caspian hemma hos pappa du med och parta loss lite innan du är gravid med nästa ;-)

Anonym sa...

Hej!
Ack så kul vi hade! Minns inte så mycket förutom en massa garv och tjejlarv :o) Du verkade väldigt pigg när du åkte...själv var jag totalt utslagen...lite orolig att det skulle hänga med idag på första skoldan. Det gick bra ialla fall men lite seg var man ;o). Pussa Lilla Stumpan från mig!
Kram!