Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

söndag 25 januari 2009

Tack snälla pappa!

Idag har pappa varit här och dragit elen till bubbelbadkaret, så nu slipper vi ha en ful sladd att snubbla på! Vet att du inte kommenterar men läser så TACK snälla du för att du hjälper oss med så mkt!!!! Trist nog så var lillfisan blyg för morfar oxå som med de flesta karlar just nu, antar att det är den omtalade separationsfasen som slagit till...Man kan inte ens lämna henne för att gå och kissa/lägga på pannan, hon blir helt förtvivlad när hon inte ser en! Och ska bara klänga på en "all the #######time" Hoppas det går över snart och att hon inte blir rädd för Magnus oxå, men han är ju pappa och träffar honom ju ofta...Och han är ju hennes idol!
Blev inget scooteråkande idag så jag hoppas att snön inte regnar bort så jag kan brassa loss imorrn istället! Åkte ju inget förra året dels var jag gravid sen var det ju ingen snö. Ska även rida på min grannes islandshäst imorrn, ska bli så skoj!!! Har inte ridit sen strax före jul så jag lär väl ha skaplig träningsvärk på tisdag..Men skojsigt ska det bli...

Inga kommentarer: