Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

torsdag 15 januari 2009

Fina fisken

Igår fick vi ju vårat bubbelbadkar och jag och Julia invigde det, Hon tyckte det var toppen..Hann inte ens leka med sina ankor utan studerade alla kranar och strålar..Idag var det meningen att vi, Lena och hennes som Max skulle åka till fyrishov men Max var fortfarande sjuk så Pernilla vikarierade för dom och oj vad mysigt vi hade..Badade en timme ungefär, då hade inte Julia ledsnat än utan poolen var uthyrd..

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja men visst är/var den serien sååå bra och anne också,me like!!!! Jaa jag tror att jag var typ 12-14 eller nåt sånt när den gick på tv...åååh vad jag saknar den serien!!
Jo det går alldeles utmärkt med GI-kosten..eller vi kan säga såhär jag är typ inte sugen på nånting alls nu när jag e sjuk..fast det är nog inte heller så bra..jo du vart får man tag på proteinpulver som man ska ha i smoothies?

Vad myyyys med bad på fyrishov!!

Kramilam!!

Anonym sa...

Oki...läste i den boken jag fick låna av dig att man skulle dricka en smoothie till mellanmål och då var det ett recept i boken där det står att man ska ha nåt proteinpulver :-/

Anonym sa...

Vad mysigt med premiärbad!! Kram