Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

onsdag 7 januari 2009

Så fruktansvärt!!!!!!!

Tårar rinner nerför kinderna, fick nyligen reda på att en bekant förlorat sin lilla flicka. Sex månader blev hon! Varför?! Man kan ju undra om det finns en gud....Varför får då våld täcktsmän och mördare leva men inte ett litet oskyldigt barn?????Tittar på min sovande Julia och är så otroligt tacksam över henne, kan inte ens föreställa mig ett liv utan henne och det är ju den här tjejen tvungen till då hon har två fina pojkar! Tänder ett ljus och tänker på er!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Neeeej!!!! FY,blir också alldeles tårögd,vad är det som har hänt?
Kramar!!!

Anonym sa...

Så himla fruktansvärt!!! Blir också alldeles tårögd... Kram!!

Anonym sa...

Mia-Vet inte än! Jag har hört det från annat håll....Men det är så otroligt sorgligt.....

Anonym sa...

Blir också alldeles tårögd,det är det värsta som kan hända en,att förlora sitt barn,kram.

Lena sa...

Tack för idag vännen! Det var jätteroligt att ni ärade oss ert sällskap så länge! Maxen och jag gillar er! Kram

Anonym sa...

ja de var trevligt med lite sömn, hoppas ni får en bra helg. Om de är den jag tror du tänker på du tänker på i ditt inlägg så vet de inte än varför.
Kram//Lina