Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

måndag 5 januari 2009

Bubbelshopping

Idag har vi varit och köpt ett bubbelbadkar. Tanken var att kakla om badrummet för dom pengarna men med noga övervägande tyckte vi att vi kunde behålla vårat inte fullt så tjusiga vinröda kakel och köpa ett nytt badkar istället. Hela familjen älskar ju att bada så det blir nog kanon! Tänk om man kunde vinna en massa pengar, vad mkt fint man kunde shoppa då. Gått runt och kikat och drömt idag...Är både med i kombi och postkodslotteriet och köper triss rätt ofta, vem vet kanske det är som i reklamen,plötsligt händer det!!!!

Snart får vi besök av våra kompisar Johan och Jenny! Kul kul....Ska ta och röja undan alla leksaker som Magnus och Julia har roat sig med....

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ja,plötsligt händer det,jag undrar fortfarande när det ska hända mig,men jag är rätt nöjd ändå,pengar är inte allt,kramis,god natt.

Anonym sa...

Tjo!! :D

Asså hrm.. Jag gjorde ett försök men aah.. haha jag misslyckades ;-) Får ta tag i de där lite senare helt enkelt! :P

Hur är det med er ? Hur längesen som helst jag träffade dig å inte har jag träffat "bullen i ugnen" än heller! Vi måste styra!
Kram!