Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

måndag 19 januari 2009

Äntligen snö....

Dagen har spenderats vid tvättmaskinen, kors vad mkt tvätt det blir numera! Vi har även varit till gränby en sväng..Har en jobbig hosta som behöver kureras m hostmedicin...Passade på att storhandla välling och andra barngrejor som kvantum hade extrapris på!

Tycker ni inte att Julia skulle kunna göra reklam för majskrokar?Hon har en tand pg (du hade rätt Annika) och majskrokar är bättre än alla bitringar..


Här i norrland har det snöat hela em, hoppas kunna testa hennes pulka ngn dag!



Ha en bra arbetsvecka ni som jobbar(ska sätta mig vid datorn ngn dag och räkna på hur länge jag kan vara hemma)Dagis och sånt ger mig gråa hår! Är ju babybom nu så nog svårt att börja mitt i en termin... Kommer ju troligtvis inte tillbaka till min gamla tjänst så vem brådskar!? Men vill ju ha dagar kvar till lov etc...Men ja jag saknar ju självklart mina gamla kollegor(Maria och Sus)


3 kommentarer:

Anonym sa...

Har ni flyttat till norrland,det var mer än jag visste,du vet väl att där vi bor inte änns är i mitten av sverige,ha,ha skojar bara,klart du vet,jag håller med det var skönt med lite snö,det ska ju föreställa vara vinter,ha en fortsatt trevlig kväll,kram.

Anonym sa...

Ha ha norrland, du e rolig du :-D
Jaaa ÄNTLIGEN snö,hoppas det får stanna nu, Ebba är superglad,iofs åkte vi ju lite pulka i helgen men det går ju bättre med mer snö :-)

Kram!

Lena sa...

Sötnosen!