Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

söndag 4 januari 2009

Mys med pappa



Vad fort tiden går, Magnus har varit ledig i ca två veckor och snart börjar vardagen igen!Hela ledigheten har vi "svullat och frossat" i onyttigheter men igår påbörjade vi vår lchf-kost igen för kors vad snabbt kilona hoppade på en igen. Ändå har vi varit ute och gått en hel massa.
Jädrar vad kallt det var idag 16 grader kallt hade vi imorse, så vi har hållt oss inne idag. Nu tycker jag att det kan komma en massa snö annars kan jag gärna hoppa till april direkt, längtar efter vår (fast inte att Julia ska åldras så fort och längtar inte heller efter fästingar,mygg och ormar) på tal om ormar hörde jag igår på radion om att ngn i norr hade skottat upp nedfrysta huggormar av misstag..Undrar om man kan spåra upp alla ormar och typ hugga huvudet av dom, eftersom dom är nedfrysta så borde dom ju inte lida av det då?!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Vilka härliga mysbilder,ja tiden går alldeles för fort och jag håller med,kommer det inte snö snart så kan det lika gärna bli vår,fast lite vitt på marken har vi ju,kram och god natt.

Anonym sa...

Åh vilka fina bilder :-)
Ja du snart är det åter till vardagen igen,triiiiiiiist!!
Jag skulle kunna vara ledig hela tiden :-(
Kraam!

Lena sa...

Blev det något badkar?