Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

fredag 9 januari 2009

Vardagsliv igen

Besök och lunch hos Malin och Casper, samling runt pallen med Casper och Storm!Har skoj ihop men numera är det mkt peta i ögona och krypa över varandra etc som gäller. Blir en del gråt men roligt att se att dom leker och har kul ihop oxå...

Fika hos Lena och Maxen! Han var så söt mot henne lånade helst inte ut sina leksaker men en puss kunde hon få!
Idag har det ju varit vår i luften, katterna jamar och stryker sig och är alldeles kollriga och fåglarna utanför har ju varit hur parningssugna som helst...tyvärr Magnus har inte jag blivit smittad än...

6 kommentarer:

Anonym sa...

Du,vet du vad??
Nåt otroligt,revolutionerande har hänt..jag har varit ut och letat reda på 74-kläderna efter Ebba..det tog mig ett tag...men efter 100-tals svordomar och ett otroligt klättrande i förrådet så står lådan nu i vardagsrummet och jag ska gå igenom dom till imorgon så att ni kan få dom då :-D

Ha ha F önskar nog också att jag var en katt/fågel etc och vaknade till liv på våren :-D
KRAMAR!!!

Anonym sa...

jag håller inte med i inlägget har vår känslor men varit lite trött på sistonde`har jobbat mycke`älskar er båda

Anonym sa...

Mia-Vad bra! Hon växer ju så det knakar så perfekt m lite nytt! ska bli så kul att ses imorrn...

Magnus-Kul att du kommenterar, nja så hett är det väl inte då vår ängel aldrig sover ;-)

Lena sa...

Åhh, lille Maxen och Julia. De är väl för söta de där två?! Hur lyckades vi så bra vännen? ;)

Anonym sa...

Ja idag har jag faktiskt känt lite vårkänslor,och jag längtar ut till min Ö,ska bli jättekul att träffas alla i morgon,god natt,kram.

LR Konsulent sa...

Oj vad stora Julia och Maxen har blivigt.... Kryper Julia? Tuva kryper bakåt men har inte fattat grejen att krypa framåt hee he...