Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

fredag 23 januari 2009

Tand nr 2

Nu börjar jag få träningsvärk..Vart ett jobbigt gymapass igår kväll, men det känns så bra att man varit iväg...

Var iväg och träffade min mammaliga idag. Jättetrevligt hade vi men Julia var såååå trött..Orkade inte ens leka med kompisarna utan bara klängde på mig. Väl hemma visade det sig att hon hade feber och jodå tand nr 2 är på väg upp!

Fick ett så gulligt och oväntat sms igår som gjorde mig så himla glad! Tack Gulle-Jenny..Du är för go.....

6 kommentarer:

Anonym sa...

Oj oj, här går det undan. Tips är att ha bitleksaker i frysen/kylen ett tag...många små gillar den kylande effekten.
Pussa stumpan från mig!
Kram

Anonym sa...

åh feber då e d fullt förståligt att att hon va så seg idag! Undrar när C ska få sina tänder? Ha en supertrevlig helg! kram

Jenny sa...

Du är värld varenda beröm som finns!! Go girl....

Anonym sa...

Hoppas Julia piggar på sig och att du slipper träningsvärk,ha det bra ,kram.

Anonym sa...

Tack för i kväll,hoppas att Julia kunde somna sen i sin egen säng,god natt,kram.

Anonym sa...

Farmor-Jo hon sov ända till kl 9! Tack för igår kram kram

Malin-så kinkig som hon är nu så! (Suck) passa på att njut av din goa och glada kille..