Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

tisdag 30 december 2008

Nytt år

Julia är snorig och lite feber igen......Så vi har varit hemma och tagit igen oss efter helgens alla utflykter. Var ute på en långpromenad i 11/2 h, skönt att röra på sig efter all julmat och godis!Känns som om man har gått upp typ 5 kilo!

Jahapp julen har passerat och dax för nytt år..Har faktiskt inga löften att avlägga, ska väl vara att leva lite sundare och motionera mera. Imorgon kommer Anders och Pernilla hit och firar med oss, ska göra ett försök att tillaga gratinerad hummer till förätt och rådjurssadel m potatisgratäng och balsamvinägersås och till dessert blir det chokladtårta som blev kvar efter dopet! Magnus var iväg idag och shoppade loss en massa fyrverkerier...



Hoppas alla får en riktigt trevlig nyårsafton!!!!!!!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Hoppas ni också får en trevlig nyårsafton,menyn lät i alla fall god,kram och god natt.

Anonym sa...

det är jag igen,vet inte varför det står anonym,kram.

Anonym sa...

Glömde säga:krya på dig Julia,kram.

Anonym sa...

GOTT NYTT ÅR!!
Hoppas ni får en fantastisk kväll!
Kramar!!

Anonym sa...

hej! har följt din blogg nu ett tag och det är superkul att läsa!Jag har försökt kommentera tidigare och inte fått det att funka men nu hoppas jag det ska gå....Önskar er alla 3 ett riktigt GOTT NYTT ÅR! med lite mindre feber än slutet på det här året:)
Kram maria din jobbarkompis du lämnat.....snälla kom tillbaka!!! miss u

Anonym sa...

Maria-Vad kul att du läser! Jag saknar dig oxå..men lät ju inte som om jag fick tillbaka "mitt" jobb...Hälsa du med kram kram