Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

fredag 19 december 2008

Trevligt besök

Igår var vår kära gravida vän Annie här och hälsade på..Jättetrevligt! Hon är så fin med magen..

På kvällen åkte jag och Jenny och gympade, tur att vi peppar varandra då ingen var direkt sugen på att röra på fläsket, men det känns ju väldigt bra efteråt! Har inte varit på två veckor eftersom det har varit julbord och förkyld så gissa om jag har skaplig träningsvärk idag...

Lillskruttan är fortfarande snorig, tycker så synd om henne, trots nässpray och "snorfrida" så är hon så täppt!

Hoppas alla får en trevlig helg!


7 kommentarer:

Anonym sa...

Stackars Julia som är sjuk,hoppas hon kryar på sig tills tomten kommer.Vad är en snorfrida för nåt?kanske en dum fråga men jag vet inte vad det är,ha det nu så bra,kram från farmor.

Anonym sa...

Hej igen,tack så jättemycket för det fina julkortet,det lyser verkligen upp i vintermörkret,kramar i massor.

Anonym sa...

Farmor-Ja hon är mkt piggare men som sagt lite snorig! En näsfrida är en slags sug som man suger ut snoret med(filter så det kan inte komma i min mun ;-) )Kram på dig!

Anonym sa...

Hallå! Får se nu om detta fungerar.Om du undrar varför jag helt plötsligt skickade mms i stället för sms, så har jag gratis mms just nu...Snål är jag inte annars, men man behöver ju inte bli dum för det, eller är man dum när man är snål? (Nu vet jag inte vad jag trasslade in mig på). Här är allt bra. Var i Gränby igår o det var toklugnt. Vad jag inte visste då var att de hade utrymt hela köpcentrat en halvtimme-timme innan. Tur ska man ha ibland! Passade på att storhandla inför jul, skönt. Hur är det nu med Skruttis, blir hon något bättre? Fick svaret på varför Fanny varit bökig på kvällarna vid läggn.-Tand nr. fem ute och sexan på väg. Med den här farten är väl snart visdomständerna ute:) Kram på er! O om vi inte hörs innan så God jul på er!

Lena sa...

Hallå! Det blidde inget vin med AS ikväll. Men jag har tagit ett glas vin själv istället. Fy mig! Hoppas ni har det trevligt på julbordet! :) Kramar

Anonym sa...

Hoppas ni har ätit ett gott julbord och att det gick bra att lämna Julia hos Pernilla och Anders,ha en fortsatt bra kväll,kram och god natt.

Anonym sa...

Annica-Vilken tur du hade! Men vilken fart gaddarna kommer i, kanske ska köpa en eltandborste till henne i juklapp!?

Lena-Vad trist att du vart själv, men du gjorde helt rätt i att dricka lite vin själv!