Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

fredag 5 december 2008

Bebisgrop och sopplunch!


Idag har vi haft en mysig dag med besök av några andra mammor och deras barn.

Jag ansträngde mig till det yttersta och tillagade bouillabasse(Ok det var köpessoppa m skaldjur på burk) Är såååå glad att jag lärt känna detta trevliga gäng! Vi har himla skoj ihop...
Har även hunnit med en tripp till svärmor som hade en ny lyssnarbok att låna ut, så nu banne mig ska jag ut och promenixa igen! Och inte skylla på trist väder, tvätt, laga mat etc etc...
Hoppas alla får en trevlig helg!


4 kommentarer:

Lena sa...

Vilka sötnosar!

Mia sa...

Vad mysigt ni verkar ha haft :-)

Tyvärr e det redan för sent,jag är kanonförkyld och "julbordet" är det bara att glömma i morgon :-(
Behöver jag nämna att ja e kanonbesviken :-( :-(

Ha en trevli kväll på er!
Kramar!

Jenny sa...

Hej hopp
Vad roligt att börjat blogga, kul va?

Ett julbord fyller magen snabbt, tyvärr :(
Hoppas att du hade kul.
Vi syns och hörs

Anonym sa...

Nej fy hoppas hon klarar sig lillskrotan,och du med såklart!!
Men de e ju så jobbigt för dom små å vara sjuka :-(
Mår Magnus bättre nu?
Nuuuuuuu funkar det att skiva i namn bara ju utan att man e medlem, vad gjorde du?
Kram!