Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

torsdag 11 december 2008

Hemmadag!





Idag tog vi sovmorgon! Gick inte upp förrens halv tio :-O Jätteskönt då jag hostat/snörvlat till och från hela natten, verkar aldrig bli riktigt frisk. Blir nog ingen gympa för mig den här veckan heller, känns inte som att jag kommer att orka! Julia har nyst och hostat mkt men verkar himla pigg trots det. Hon övar hela tiden på att försöka krypa, himla sött när hon står på alla fyra och gungar fram och tillbaka...Även jagat mig i gåstolen när jag dammsugit! SUCK!!!! När ska djuren sluta håra? Och varför skaffade vi två skölpaddsfärgade katter i olika färger?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Hellu!
Snart kommer krypningen,och då har ni fullt upp :-D
Skönt med en hemmadag ibland..
Hoppas ni snart får bli helt friska..
Kramilam!

Anonym sa...

Snart kommer hon att krypa iväg,bara hon kommer på hur man gör,och då får ni fullt upp,och sen kommer det här med att resa sig upp mot saker,kolla lite iblomkrukor och så där,klättra upp i trappan,mm.men det är en härlig tid,ha det så bra,kram och god natt.