Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

fredag 5 december 2008

Sååååååå trött!

Inatt sov jag tre timmar..Testade att räkna får, kollade på ett dåligt tv program men icke kom john blund till mig! Tankarna bara mal och mal. Och ju fortare klockan tickar ju mer stressad blir man ju, MÅSTE sova Julia vaknar snart...Sist jag kolla på klockan var hon halv fem och Julia slog upp sina blå vid åtta!

Har fått flera sms om att det inte går att kommentera, konstigt att en del kan......Jag har ingen som helst aning varför det är så knasigt!

1 kommentar:

Mia sa...

Hej min vän!
Fy,stackars som inte har fått sova :-(
Vad har du för tankar som mal i ditt huvud?
Här har förkylningen slagit till på mig också och jag är inte alltför pigg :-(
Angående kommentarerna så tror jag problemet ligger i att du har nån knasig inställning som gör att man inte kan kommentera om man inte har ett googlekonto... :-(
Hoppas ni får en najs dag med alla mammor och bebbar på besök!
Kramar!!!