Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

måndag 29 december 2008

Julafton nr 3

Julia med sina kusiner Samuel och Alexander,fick en trehjuling och en massa fina kläder av dom!

Moster Tess! Dom bor i Karlskoga så vi ses tyvärr inte så ofta...
Tess karl Henrik! Fina klänningen J har fick hon av min bästaste Johanna i julklapp, jag tyckte den såg ut som en" Charlotte i sex and the city-klänning" och då var Johanna så gullig som köpte den trots att den var dyyyyr!
Var hos Pappa och Monica och åt jättegod middag och fika. En buffé med lax,fläskfile,potatisgratäng,ostar,kex, etc etc...Väldans gott var det iaf!
På fm var jag och lunchade med Pernilla och kollade på rean sen var det dax att gå till tandhyginisten, hade sån tur var inga hål och jag hade varit duktig med eltandborsten...Mmmmm visst jag har inte bytt batteri i min på flera år(hon vart verkligen hygenist för att tortera folk,) alla tänder vi på olika saker och när hon pratar tandsten,hål och fluor ser hon verkligen kåt ut tanten) Ursäkta uttrycket!!!!Men det är verkligen så...


2 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken mysig dag ni har haft :-)
Och skönt att det inte var några hål!!
Kramar!

Anonym sa...

God natt,kram.