Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

lördag 27 december 2008

Som katt och hund

Då Julia både kryper numera och kutar runt med gåstolen och jagar alla djur kurar dom ihop sig i soffan utom räckhåll :-)



Idag har jag och Pernilla varit till gränby tillsammans med alla andra som bor i Uppsala med omnejd! Allt i storlek 74 var slut men hittade ett par täckbyxor(Du kan sluta leta nu Johanna) Har 2 fina jackor men saknat varmare brallor att ha till. Hittade även en supercool silverfärgad täckväst..kollade lite på kläder till mig och Magnus men det var så utplockat tyvärr.....
Trevligt hade vi iaf, Tog en fika och kollade på alla människor som trängdes...



Vet inte vad det tagit åt Julia idag, vilket jäkla humör, tokarg eller jätteglad men inget mittemellan...vilken härlig tonåring hon kommer att bli ;-)

5 kommentarer:

Anonym sa...

Vi var oxå till GränbyC en snabbis idag (bytte spel till barnen och åt på den italienska resraurangen) jag tyckte dock inte att det var så mycket folk där- blev faktiskt förvånad. Synd att du inte hittade så mycket att shoppa men om du vill får du gärna följa med mig och syrran till Täby C på fredag! Kramiz

Anonym sa...

Magnus och Julia var ju här en snabbis i dag och då var hon på bra humör,men det där ändrar sig ju från den ena minuten till den andra,och mammor är till för att trackas och testas,ha det nu så bra,kram och god natt.PS.Se till att Magnus kommer i morgonbitti,J. vill det hemskt gärna,du förstår säkert vad jag menar DS.

Anonym sa...

Jenny-Skulle gärna följa med men är tyvärr nästintill pank! Visst har dom god mat där...Ja det var lugnt när vi kom men på em var det folk ÖVERALLT!

Farmor-klart hon måste vara glad hos er, fick ju nyligen en massa paket ju :-)

Anonym sa...

Hoppas att det inte var för paketens skull Julia kom utan för vår skull,kramis.

Anonym sa...

jag är inte anonym,det var jag som skrev kommentaren