Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

lördag 6 december 2008

Hormoner?!

Tänkte berätta varför bloggen fick det namn det fick! Jo jag har ju en dotter på 7 månader och jag har ju varit gravid och sen ammat i 5 månader..Använder inget preventivmedel som innehåller hormoner! Hur länge ska detta pågå? Jag glömmer ALLT!!!!! Jag dubbelbokar,tappar bort saker, idag glömde jag bort vilken våning i parkeringsgaraget jag ställde bilen, det var inte ens min utan Magnus bil (hann glömma det med så jag leta efter min saab95)l (hade även hunden med stackarn) ytterligare ett exempel...Magnus är ju som sagt sjuk så jag skulle hämta alvedon åt honom, men vad tar jag jo Lukas(dogges) epilepsimedicin..Som tur var så är dom mkt mindre så kom jag på det! När ska man bli någorlunda normal igen????????

Fixade lite julklappar på stan och hälsade på min kära väninna Johanna på hennes jobb!



Hoppas alla får en trevlig lördagkväll!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ha ha du e sååå rolig du!

Anonym sa...

Hallååååå!!
Här ute i almunge går djungeltrumman om att ni e hemma hos mami å papi,så du får hälsa till dom :-D

Jaa du det där minnet,det flög sin kos vid graviditeten och verkar inte vilja komma tillbaka..jag har lärt mig leva med det ha aha :-D
Ha en härlig 2:a advent!
Kramar!