Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

onsdag 10 december 2008

Julparty!







Oj vilken bissy dag vi har haft idag! Men rolig....Först var det säsongsavslutning på babyrytmiken och efter det åkte vi hem till Malin o Casper som bjöd på massa gott fika..Julia passade på att gosa lite med Molly medans hennes son rumla runt i babygymmet..Snabbt hem igen för att utfodra/rasta djuren sen vart det party party på björklingegården som hade anhörigträff. Massa gott fika där oxå och risgrynsgröt och skinkmacka! Måste bara påpeka att mormor fyller 90 år men oj oj oj vilken partypingla hon är :-)

6 kommentarer:

Lena sa...

Jisses, ni har fullt upp ni lantisar! ;)

Jag förstod väl att min Ettandosa skulle komma att bli välanvända där ute i skogen!

Puss Julia. Du är snygg. Hälsar Maxen.

PS. Har du tagit bort länkarna? DS.

Anonym sa...

Vad kul för din mormor när ni kommer och hälsar på,hon ser ju verkligen yngre ut än 90 år,men hälsa henne och gratulera,kram från mig.

Anonym sa...

Godmorgon! Full fart hela dan ! Här är det mera lugnt eftersom Edwin är sjuk, han mår dock bättre idag. ha en bra dag! Kramiz

Anonym sa...

Lena-HMMM nej det har jag nog inte gjort men var är dom? Jo du bönderna har fullt upp!

Farmor- Ja det ska jag göra!

Jenny-Stackars Edwin men tur att han vart sjuk nu och inte när tomten kommer!

Anonym sa...

hej hej.. danne här.. nu har ja vart in på din sida.. ler.. den var jätte fin.. hoppas allt är bra med dig å julia. mvh danne e

Anonym sa...

Danne- Vad kul att du hittat hit! Grattis på namnsdagen!!!!