Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

måndag 22 december 2008

Krypdax

Idag har jag äntligen slagit in alla julklappar med hjälp av Julia! Vi säger alla år att vi ska dra in på julklappar men alla tycker nog fortfarande att det är så skoj med dom!!!! Inte alls en pik mot dig Mia(Nja ok jag tycker oxå att det är skoj) Och det är svårt att sätta ett för pris då man hittar den "rätta" som oftast kostar mkt mkt mer!
Idag åkte vi in till stan och Magnus lämnade av mig(för att sen åka och shoppa julklappar åt mig) och Julia hos prins Maximilian och Lena...Jättemysigt hade vi och Julia köpte en ORANGE/BRUN luvtröja i julklapp åt sin kille(ja det var hon som valde, trots att hon vet att jag avskyr dom färgerna, men hon vet att Maxen är snygg i dom) Och hon vart så imponerad av Max som kröp i 170km/h att även hon börjat krypa idag!!!!!


Starten......

Mål hos pappa Magnus som hade alla kuliga leksaker! Dax att börja barnsäkra nu antar jag...Dom har även slagit alla i singing bee,( våran kvällsritual) Funderar på att anmäla Magnus då han hotar med att anmäla mig till halv åtta hos mig(matlagningsprogram)



7 kommentarer:

Anonym sa...

De låter som ni haft trevligt!
Kul med krypande bässar =).
Kram//Lina

Anonym sa...

Wow,va roligt! Inte en lugn stund nu då:)

Anonym sa...

Å vad duktig hon är Julia!!
Vad roligt hon ska ha bland alla julklappar i morgon :-D

Ha haa, jaa jag kan ärligt erkänna att jag älskar julklappar :-D
Fast det är faktiskt inte jag som alla år säger att vi ska dra ner på klapparna och sen ändå när dte närmar sig jul,ändrar sig och så bestämmer vi ändå att vi ska köpa för mer.. :-D
Jag röstar för ännu mer julklappar jag ha aha :-D
Kramar!

Anonym sa...

Vad kul att Julia har börjat krypa,snart blir det full rulle med att upptäcka nya saker,ha en bra dag,kram.

Lena sa...

Jag visste väl att det skulle komma nu! Maxen är inspirerande numera, I know! ;) Puss

Anonym sa...

Annika-Nej nu blir det passande! Hon är inte så snabb än men det är väl en träningsfråga!

Mia- Nej mena bara att du är julklappstokig, ibland pratas det ju om att bara köpa åt barnen(men det vill inte jag heller :-)

Anonym sa...

Ja men precis,mena ingen pik till dig heller utan till syrran som varje år säger att vi ska dra ner på klappar sen är det hon som handlar för mest ha haaaa :-D
Vi kan ju bestämma att vi bara köper åt barnen och åt OSS ha ha :-D
Kram!!!