Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

lördag 21 februari 2009

Stjärnan på isen

Mötte upp Pernilla och Anders vid sjön. Jag har inte åkt skridskor sen högstadiet! Lukas fick en hel massa motion av att dra mig...
Shit vad jag var duktig, tänkte att jag skulle passa i stjärnor på is(synd att jag inte är kändis)


Pernilla och Julia nöjde sig med att kolla på när jag åkte...

J hittade på mitt burkskåp idag, jag hann tom laga mat innan hon ledsna! Jag och M tog en långpromenad när vi kom hem så idag har vi nästan fått en överdos av frisk luft!



2 kommentarer:

Anonym sa...

Kul att du vill med någon onsdag =) .
Julia ser verkligen ut att trivas med burkarna, här är de petflaskor och kastruller som lockar mest =).
Hoppas helgen blir trevlig! kram

Anonym sa...

Visst är det bra att såna saker som små plastburkar,petflaskor och annat smått och gott som man har i skåpen funkar som sysselsättning ett tag,vad ska man med dyra leksaker till,ha det bra,kram.PS.Snygg isprinsessaDS.