Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

fredag 20 februari 2009

Solstrålen

Igår passade inget fröken, var bara gnäll,gnäll och åter gnäll! Idag har det tack och lov varit tvärtemot...Superglad hela dagen och då har hon knappt sovit ngt..

Var hos Malin och Casper idag på lunch med några andra mammor..Fick smarrig ostsoppa, hon hade även bakat kladdkaka, oj oj vad sugen jag var men höll mig! Känns som om det börjar bli jobbigt att äta lchf numera..Är såååååå sugen på kolhydrater i alla former(spec ostbågar och chips sluuuurp ) Har faktist gått ner 10 kg sen vågen landade och stannade efter barnafödandet men magen vill aldrig försvinna..Vad gör man? Har ju inte direkt råd med en fettsugning!

6 kommentarer:

Anonym sa...

Vilken mysig dag ni har haft :-)

Tack så mycke,hoppas också det blir supermys,hoppas vi hinner med lite shopping också :-D
Nä vi har inte bestämt än vart vi ska äta så alla tips mottages tacksamt :-D
Ha en riktigt nice helg ni med,vd ska ni hitta på?
Kramar!!

Lena sa...

Tänk att det kan svänga så fort! Men även vi morsor har ju en tendens att ha dåliga dagar! :)

Anonym sa...

Men va fan inte behöver du nån fettsugning,du är bra som du är,va inte så fokuserad på hur man ska se ut,det är hur man är inuti som räknas,jag vet och lovar jag vet vad jag pratar om,ha det bra,kram.

Anonym sa...

Farmor-Jo visst men det skulle vara skoj om naveln satt på magen och inte hängde nere vid knäna ;-)

Anonym sa...

Vad duktig du är som gått ner 10kg!!!Jag är så imponerad!! Jag ska ta ett ryck med motionen nu. Och försöka dra ner på allt snask. Men det är inte lätt...

Skönt att Julia är gladare. Oliver är jättekinkig och äter dåligt, har gjort hela veckan. Men det beror väl på tandsingen som har tittat opp. Ha en fortsatt trevlig helg!

Anonym sa...

Molly-Hoppas ni är pigga på tis och fre! Känns som om det var länge sen vi sågs! Japp men nu äter vi kolhydrater i helgen, man blir smågalen av att skippa allt sånt! Har ju kört så sen aug(fuskat ibland)Kram på er...