Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

tisdag 17 februari 2009

Besök hos gudmor P

Spenderat dagen ihop med min kära vän och J:s gudmor Pernilla. Hon bjöd på kaffe och blåbärspure...Eftersom det är sportlov gick vi ut en långpromenad i kylan! Haft en supermysig dag ihop! J börjar bli så jäkla blyg, så fort jag gick iväg gick det super att busa med P men är jag i närheten så är det bara gnäll och kläng! Utvecklingsfas?! Verkar inte vara i tipp topp skick, kanske tänder igen? För hon verkar inte vara sjuk(peppar peppar) Tänkte eftersom jag e så himla lat och att det är sportlovsvecka så ska jag hurta på mig, red 11/2 h igår,promenad idag och resten av veckan ska jag banne mig motionera på ngt sätt iaf...

1 kommentar:

Anonym sa...

Tack för en super härlig dag. Alltid lika mysigt att träffa er. Det här får vi göra om många gånger till!
Pussar & kramar!