Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

tisdag 24 februari 2009

Öf-premiär

J vaknade i arla morgonstund...Ja för oss är 6.45 jäkligt tidigt! Men det var ju bra eftersom vi skulle till öppna förskolan. Det var faktiskt riktigt roligt m sångstund,fika och dans...J ställde sig upp mot Malin och stod själv flera sekunder!( Stolt mamma...)Tog en långpromenix när vi kom hem, lyssnar på Åsa larssons senaste och den är så pass bra att jag frivilligt beger mig ut i slabbvädret!

Dagistanten ringde idag och det lät som att vi får en plats här ifall jag skolar in i sep, så 1:a okt ska jag börja jobba igen!

Tror inte att ngn missat detta men nu har Vickan och Danne förlovat sig! Kul men hört det sen 7-nyheterna och dom tar tom bort house kl 3 för xtrasändning om detta...Kung och drottning glada men fan dom har varit ihop i en hel massa år, måste viktiga tv-program bli inställda för det?!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du dom prioriterar bort för oss vanliga dödliga,ärligt sagt så visste jag inte att dom hade förlovat sig,har inte lyssnat på nå nyheter idag,jag lyssnar ju mest på böcker jag,ha det bra,kramar.

Anonym sa...

Joho!! finally!! Har man något att se fram emot och då menar jag att du kommer till jobbet.....inte bagatellen med vicka:)

Anonym sa...

Duktiga Julia,vilka framsteg hon gör,vänta du bara snart springer hon runt :-)

Kramar!