Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

söndag 15 februari 2009

Ny bekantskap

Magnus fick hjälp av kompisar och sin pappa med att fixa klart veden idag! STORT TACK...Så skönt att det är klart! Danne hade med sin nya tjej hit, supertrevlig var hon..Jag och J diggade henne skarpt! Önskar dom all lycka och hoppas verkligen att det kommer att hålla! Vi hade ju aldrig träffats förut, men hon hade oxå talets gåva, vi drack massa kaffe och snackade i flera timmar. Hann även med en långpromenad..

4 kommentarer:

Anonym sa...

Va bra med nya bekantskaper som är trevliga,det kan ju bli lite tyst annars om man ska umgås i flera tim,ha en fortsatt trevlig kväll,kram.

LR Konsulent sa...

Hej!! Vilken dag är det på? Ja skulle vara kul att ses, känner ju knappt någon här ute :)
Det var på gränby vi sågs en sabbis sist tror jag.. kram

Anonym sa...

Tack vännen :-)
Härligt att veden är klar nu!!
Kramar!

LR Konsulent sa...

I morgon?? Ja jag hänger gärna på, vart är det någonstans, nära kyrkan? kan vi ses utanför någon tid?? så jag vet var jag ska, jag som är så vilsen :p