Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

lördag 14 februari 2009

Alla hjärtans dag


Vår sessa, vår skatt! Tror att först när man blivit förälder kan man förstå innebörden av riktig kärlek! Tänk att 50% M och 50%H kunde bli ett sånt fantastiskt resultat...
Vet att detta är säljarnas dag men jag kunde inte låta bli att köpa lite till M, han fick en kaffe-bil-kopp och en mugg med en bild av J och jag fick Glow, (Jlo:s parfym) luktar otroligt gott och lancomes mascara! Till J köpte vi en ny overall då hon tyvärr vuxit ur sin förra som hon fick av gudmor P! Ikväll ska vi äta kräftor och kolla på melodifestinalen, hoppas det är några bättre bidrag än förra lördagen...
Hoppas alla får en trevlig alla hjärtansdag kväll...........

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ååå vilken liten sötskrutta :-)
Ja det var verkligen underbart att komma hem till en tre-rätters :-)
Hoppas ni med haft en mysig *alla hjärtans*
Kramar!!!!!

Lena sa...

Hoppas ni haft det toppenmysigt ikväll! Jag och Maxen har haft den bästa Alla hjärtans dag ever! Och det utan pappa P! ;) Skönt att höra att jag så småningom kanske får äran att tillbringa min tid med ert sammansvetsade bonngäng! Jag är ju en äkta norrlänning, så det borde inte vara några problem! Sov gott.

Lena sa...

Ps. Jag kan varmt rekommendera pulkabacken i Björklinge. Men glöm inte störtkrukan!

Anonym sa...

Ja visst är det härligt med barn,dom slutar man aldrig älska,vad som än händer,god natt,kram.

Jenny sa...

Usch vad tårögd jag blev av vad du skrev.. de sitter i ens hjärtan för evigt.
Hon blir bara sötare och sötare lilltösen.
Krama om henne så mycket från mig!

Anonym sa...

Hej hopp!
Sååå söt hon är lilltjompan! :D

Jo här uppe i norrland är det som lugnt. Memphis njuter av att träffa mormor å morfar å alla tanter (mina vänner) som han charmar mer än någonsin ;)

Du får ta dig lite semester å komma upp å hälsa på ;)
Massa kramar!