Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

torsdag 5 februari 2009

Dyrt blir det!!!!


Skulle ha åkt till Lina och Natte på klädparty men så blev det icke då jag har haft besök av kasettmonterargrabbar från 9-15 och det var ngt strul med rören så dom kommer imorrn med och ja det kommer ju inte att bli samma belopp som innan...Det knasiga är att vår skorsten är besiktigad nyligen och inget om att det skulle vara så här knasigt! Suck!!!!
Men det har varit en trevlig dag med dom iaf (detta är ju inte deras fel) Den yngsta ville adoptera Julia och kunde ta med mig oxå trots att jag var SÅ GAMMAL eftersom han tyckte att jag var söt och verkade trevlig, tackade för erbjudandet men vi stannar helst kvar hos pappa M!
Julia har haft fullt upp att söka deras uppmärksamhet hela dagen och numera kryper hon i en rasande fart när det är ngt hon verkligen vill till, så jodå jag har haft fullt upp idag! Och jäklars så skitigt det blev och nu är ju matsalen avstängd med plast etc så ikväll får Magnus ta nej nej aja baja-passet!!! Jag skippar gympan ikväll dels för ren utmattning av dagens passning och sen har jag fått ont i halsen som jag ska kurera, får inte bli sjuk nu när så mkt skoj nalkas...

4 kommentarer:

Anonym sa...

Verkar som ni haft en helt ok dag trots stök :P... vi får träffas en annan dag. klädpartyt blev bra iaf =).
Vad tråkigt att de blev dyrare än ni räknade med :S
kram//Lina

Lena sa...

Trist att ni inte kunde dyka upp idag, men du verkar ju ha haft himla trevligt trots allt! ;)

Köpte ett par prallor till Maxen, trots att min ekonomi helst hade sett att jag låtit bli!

Kan vi inte åka och bada någon dag i nästa vecka? Vi kan torsdag och fredag om någon av dessa dagar passar damerna?!

Förrästen, ska jag, AS och Lotta komma till Björklinge på onsdag?
Kram

Anonym sa...

Oj, vilken röra! Tur att killarna va trevliga iaf:-)Sorry om jag lät disträ idag, men det var fullt upp med en vän o hennes 2 små tjejer!
Vill passa på att tala om att det bjuds soppa med tomat om du kan äta det (fast var det inte den här helgen det skulle fuskas???!!!)
Kramis

Anonym sa...

Ja du får kurera dig så du blir frisk.Vad tråkigt med skorstenen,konstigt att inte sotaren såg nåt som var fel när han var där,kram.