Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

söndag 8 februari 2009

Katastrof

Nu råder det ju melodifestivalfeber igen, men vad f#n var det för bidrag? Alcazar var ok men det måste väl ha funnits bättre än detta?????Magnus höll på att krypa ur skinnet när Caroline sjöng och hon kom ju dessutom till 2:a chansen + nya påhittet!!! Tycker Petra var rätt kul men jag gillade verkligen Christian...Jag är verkligen en schlageridiot och har dessutom fått biljett till finalen i julklapp så jag hoppas verkligen att jag kan heja fram ngt bra men det kommer definitivt inte bli ngt av bidragena från 1:a omgången...


Idag åkte jag och J till morfar och "plastmormor"...Dom har rätt mkt dyr konst överallt så shit jag vart alldeles nervös som J for fram...Men det var mysigt att ses, var länge sen vi var där...



Imorrn ska jag åka till stockholm och träffa mina systrar och min moster, ska bli sååååå himla kul, tyvärr kan jag inte shoppa så mkt då vår skorsten ruinerar oss :-(

4 kommentarer:

Lena sa...

Fan. Skrev en lång kommentar som försvann.

Sammanfattning:
Ringde dig igen. Inget svar. Tänker inte stalka dig mer ikväll! Haha.

Onsdag kl 13:30 hos Lotta är det som gäller.

Fyris är tyvärr bokat hela tisdag. Men torsdag 12-14 är det reserverat för småbarn. Vad sägs om att åka dit vid 12tiden då?

Kram

Anonym sa...

Ha det så kul imorgon,kram.

Anonym sa...

Håller med om att melodifestivalen inte var någon hit. Fast jag brukar å andra sidan aldrig va speciellt imponerad..
I dag har Olivers öra börjat rinna som tusan. Så då var det öroninflammation iaf som alla utom läkaren trodde. Ny läkarsväng i dag då! Hoppas ni har trevligt i sthlm!

Jenny sa...

Jag vet, det är inte klokt va det ska ändra och hålla på med Melodifestivalen. Och den där Medez eller vad programledaren hette, jag visste inte om hon pratde skämt eller allvar.
Nej buuuu för det!
Men hoppas allt är bra med er.