Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

fredag 13 februari 2009

Fredag den 13:e

Besök av hela "mamma-barn-bonn-ligan". Kan säga att det inte var en lätt match att få med sex barn på samma bild. Slog till på att laga hemmagjord fisksoppa denna gång, har ju turen att svärfar åker och fiska i Norge och jag har fått en massa sej så det vart det i + räkor! Vart faktiskt riktigt god om jag får säga det själv! Stackars Molly fick gårdagens blomkålsgratäng(hon är veggie) Svårt att hitta på mat som passar alla...Själv äter jag ju inte kolhydrater och en tjej går inte riktigt ihop med grönsaker...Hade en riktigt trevlig dag, har sagt det förr men värt att säga igen. Jag är så glad att jag lärt känna dessa goa flickor!


Såg att det var fredag den 13:e idag, hittills har det inte hänt ngt (peppar peppar)

Hoppas alla får en toppen helg! Kram på er...

5 kommentarer:

Anonym sa...

Tack för en trevlig stund även om vi inte kunde stanna så länge. Och sen är det inte ett dugg synd om mig!! Blomkålsgratängen var fin!
Ha en trevlig helg!

Anonym sa...

På kvällen? Ska på 50 års fest. Nathaniel var välkommen men vill helst inte ha med honom då de är under hans kvällsnattning =). VAd kul de ser ut med alla bäbisar på bilden =) .. härligt! jag är oxå lyckligt lottad med en fiskande far som erbjuder fisk med jämna mellanrum =).
Hoppas nu får en trevlig helg!
Kram!

Anonym sa...

Tack för lunch å kaffe idag. Du hade lyckats bra me soppan den va JÄTTEGOD! Vi har faktiskt en riktigt bra mammagrupp...
Trevlig helg!

Anonym sa...

Tack för idag med kanongod soppa o kaffe! Håller fullständigt med, vi har så trevligt ihop!!! När jag såg bilden tänkte jag bara på vilka små goingar vi har, eller hur?! Fanny tackar så mkt för presenten, dessa kommer vi att använda flitigt:-)
Tycker det ska bli skitakul att träffas den 21 mars, då vi kan snackas lite mer, utan barn...
Kramis o trevlig helg!

Lena sa...

Jisses, vilken hög med barn! Jag och Maxen önskar att vi var en del av det där toppentrevliga gänget! :) Kramar