Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

måndag 2 februari 2009

9 månader

Tänk vad fort tiden går, att skrutt redan är 9 månader..tyckte nyss jag var gravid! Hon har varit lite gnällig i helgen och nu visade sig tand nr 3!

Vilket härligt väder det är idag. Vi ska ta oss en promenix senare ev blir det pulka för J om det blir lite varmare. Och i em ska jag och grannen ut och rida. Behöver verkligen lite motion, jag har blivit riktigt slö ett tag, dåligt med promenader osv men jag skyller på att det varit för kallt, grått, slaskigt eller helt enkelt ngt bra tv-program som jag inte kunde missa...


Ha en bra vecka!

5 kommentarer:

Anonym sa...

Grattis till Julia på 9-månadersdagen :-D Bara tre månader kvar till 1-årspartaj :-)

I Vilket rasande tempo tänderna pluppar upp, snart har hon hela munnen full :-)
Hoppas ni får en kanondag i det härliga vädret,själv ska jag jobba,yippie!!!
Kram,kram!

Anonym sa...

Skönt att allt är bra med er, själv har jag fått influensan i helgen men är nu på bättringsvägen! Ha det bäst och ge Julia en stor kram från mig. Kraam

Anonym sa...

Ge Julia en stor kram från farmor på 9-månadersdagen,kram.

Anonym sa...

Grattis gullrumpan min! Puss från Maxen.

Anonym sa...

Jenny-Hoppas du kryar på dig!!!Ses på lördag..Kram kram