Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

onsdag 25 februari 2009

Hurtbulle

Nu har jag verkligen tagit tag i motionen igen...Har ju börjat fuska på helgerna med kolhydrater mest i form av chips/ostbågar etc...Vill gärna behålla vikten så då antar jag att det krävs motion!
Mån-1 1/2 h ridning
Tis-1 1/2 h promenix
Ons 2 h promenix

Gick ihop med Pernilla idag,xtra jobbigt med all modd att preja fram med vagnen och P gick med stavar, så fort vi kom hem till henne tittade solen fram, så typiskt! Dom har köpt wii sports så jag testade och det var såååå skoj! Jag och M kan inte spela tv-spel( iaf inte nu när vi fått J) för vi ger oss aldrig...Skulle bara sitta uppe på nätterna och försöka knäcka varandra..

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ja du är verkligen en hurtbulle du,ha det bra,kramar

Anonym sa...

Härligt Helena!! Jag blir peppad! Var på gympapass i söndags(oj vilken träningsvärk jag fick), promenad 5km i går och 5.6 km i dag. I morgon blir det gympa igen. Vi kan väl kanske gå en promenad på fredag också de som vill?Ser fram emot att träffa alla!

Anonym sa...

Heja,heja!!
Vad hurtig du är,önskar jag också var det!!!
Kramar!

Anonym sa...

Nu har jag läst igen allt jag missat... Ha en bra dag! Kram

Anonym sa...

Wii är verkligen såååå roligt. A och jag spela igår kväll, gissa om jag har träningvärk idag. Hört något om en wiiaxel...

Nästa gång träffas vi över vin och Wii (istället för sällskapsspelet). Festa och få motion samtidigt...
Puss!

Anonym sa...

Molly- Du är ju superduktig ju...Ja det var länge sen vi sågs, ska bli jättekul!

Mia-Du cyklar ju så långt är det ngn som är hurtig så är det du ju..

Pernilla-Låter toppen det!Kul kul..