Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

lördag 14 mars 2009

Vinden har vänt

Efter att ha sovit en hel natt utan att vakna är J nu så pass pigg att hon orkar leka,krypa i ultrarapid och gå utmed möblerna..En sten har lättat hos både mig och M nu när man ser att hon är så glad och pigg igen :-)
Nu skulle jag egentligen befinna mig i Stockholm för att äta middag och gå på melodifestvalen men jag fixade inte att åka ifrån J! Visst hon är mkt piggare men jag hade nog inte kunnat slappna av..Beslutet känns helt rätt och jag vill inget hellre än att boa i soffan med mina båda kärlekar och heja fram EMD eller ALCAZAR!!!!Men snälla,snälla,snälla skicka inte Caroline att repr sverige..Vet att många gillar henne men hennes röst hemsöker mig om natten....
Passar oxå på att önska svärmor, mina svägerskor och min vikarie en toppenkväll!!!!!

8 kommentarer:

Anonym sa...

skönt att hon mår bättre! Kram//Lina

Lena sa...

Åh, jag är så lycklig över att ni mår så bättre! Det har nog inte gått en timme utan att jag tänkt på er den senaste veckan! Tack för att du skickat alla sms och stillat min oro. Kanske är jag extra blödig eftersom Maxen är i samma ålder och jag förstår att det måste vara ett helvete att se det lilla livet må så dåligt. JAG LÄNGTAR EFTER ATT FÅ KRAMA JULIA!

Anonym sa...

Håller med Lena i allt hon skrev. Vi längtar också efter er!Och vilken skillnad på bilden från idag och bilderna på henne du satte ut igår. En helt annan tjej!!!Nu tänker jag på dig o M, hur ni mår efter denna pärs? Lova att prata ut 10 ggr för mkt än för lite, vi finns här för dig! Kram A o A o F.

Anonym sa...

Ja vi hade en toppendag och kväll,men vi saknade dig,fast vikarien var bra hon med.DEt är så skönt att Julia mår bättre,hon ser ju mycket piggare ut på kortet också,ha det bra,kramar.

Anonym sa...

Va skönt att hon mår bättre! Har tänkt mycke på er å hoppas att ni orkar träffas här i v. Massa kramar till hela familjen!

(jag heja på Caroline)

Anonym sa...

Phu, va skönt att det har gått bra!!
Undrar vad du tycker om vinnarlåten?
Jag tycker det ska bli kul att köra den på karaoke!:)

Anonym sa...

Som mamma skrev så hade vi det toppen igår...förutom dom fem sista minutrarna på finalen :-(
Låten var cool men hon var inte en av mina absoluta favoriter..men,men kanske har hon stor chans i moskva?!
Va tyckte du om vinnarlåten?
Saknade dig massor igår,men hoppas att ni hade det mysigt i tv-soffan!
Så skönt att Julia nu börjar bli sitt rätta jag,hon ser mycket piggare ut!
Kram på er!!

Anonym sa...

Maria-Är det personalfest i maj? Vi lär ju repa in låten tills dess..Borde ju inte vara ngt problem så bra som vi är...Håll ju mest på Alcazar och Emd men detta blir ju en utmaning så det är kul.