Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

fredag 20 mars 2009

En annan kvinnas man

Lånade jag idag!!! Gudmor Pernilla gick i skolan så då passade jag på att sno med mig hennes man till rusta för att kånka grejor till J:s rum. Tack snälla Anders för hjälpen!Köpte väv,lim,bårder,färg och penslar..Billigt vart det och det är ju tur då vi nästan är panka..(Har ju inte återhämtat oss ekonomiskt efter kassetten och sen damp det in en massa räkningar ex sotaren och bilskatten så jag fick lov att krypa till korset och låna en slant av snälla pappa!) Iaf så blir det inrett med en gammeldags stil, sandfärgat/vitt och "gammelnallemotiv" så ikväll har jag och M turats om att roa J och måla..Skulle egentligen ha träffat mammaligan idag men J är fortfarande lite snorig så jag ville inte chansa ifall hon skulle smitta!Men oj vad vi saknar er!!!
Jaha vem vinner let´s dance då? Alla är ju så himla duktiga, tror att jag håller på Bagge men dom andra är ju oxå riktigt bra..Ha nu en toppen helg!

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag vill ju att Magnus S. ska vinna lets dance,nån mer ödmjuk person får man ju leta efter,ha det bra,kramar.

Anonym sa...

Hoppas ni med får en riktig kanonkväll!!
Många kramar!

Anonym sa...

Jag håller oxå på Laila! Ha en bra dag! Kram

Lena sa...

Jag håller på Magnus. För jag gillar hans rumpa.