Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

söndag 22 mars 2009

Eget rum


Igår blev vi klara med frökens rum så nu har hon flyttat in! Gick jättebra att sova där och imorse satt hon glad och nöjd i sängen och lekte en bra stund innan hon blev vällingsugen!
På kvällen vart det party party med mina mammakompisar. Vi förfesta lite hos Annika sen åkte vi in till stan och åt på Svenssons taverna och efter det bowlade vi. Jag fick in en strike sen gick det som det brukar( i rännan) Jag erkänner, jag suger på bowling! Sen drog vi vidare till flurran..Snälla Malin åkte med hela ligan till Max för nattamat/antibakfyllemål oc körde sen hem alla! Halv tre somnade jag och vakna halv sex av mig själv, Magnus tog J så jag tuppadelurade en liten stund till! Har kommit in efter en lång och lerig promenix och nyss ringde pappa och sa att dom hade barnbarnabsinens så vi ska dit på middag i em

7 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt att det gick bra med stumpan i eget rum! Så fint rummet blev också! Synd att du inte kunde sova längre, men det är väl den inställda mammaklockan som spökar, eller hur? Ja, vi fick väl dela på jumboplatsen igår. Fast ingen va ju speciellt bra av oss, så vi får skylla på att banan va sned...lite åt vänster var det va:-) Kul va det iaf o hoppas att vi gör om detta flera ggr. Ja, Malin va verkligen snäll som skjutsade runt alla. Vilken tur att ni blev bortbjudna på mat hos pappsen så du slapp göra middag. Kramis

Anonym sa...

Vad fint ni fixat åt Julia! Ser fram emot att träffa er båda på tisdag! Tack alla för en supertrevlig kväll och tack till Taxi-Malin!!!Bra kört!! Ha nu en trevlig söndagkväll allihop!
Kram!

Anonym sa...

Tack för senast!! Ni hade gjort samma sak om ni kört!
Va skönt att J sov ordentligt i sitt jättefina rum. Hoppas d går lika bra inatt.
Ses på tisdag!
Kramar

Lena sa...

Åh, vad fint du fått det, min vackra mö! Puss från Maxen.

Anonym sa...

Åh,vad fint det verkar ha blivit i Julias rum,ser jättebra ut,kramar.

Anonym sa...

Vilka härliga nallar Julia fått =). Mysig ser det ut. kram!//Lina

Anonym sa...

Vad fint Julia har fått det i sitt rum!
Kram!