Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

söndag 8 mars 2009

Magsjukan


Vaknade runt sex imorse av att J blivit magsjuk, går inte in på detaljer men tycker så synd om henne..Hon är så loj och trött!
I övrigt i helgen har vi haft det toppen! Gick faktiskt kalas att sova själv, jag är lite harig jag..Igår åkte vi till svärmor och hennes döttrar m barn var där! Alla pappor var ute på vift så det blev god mat, vin och en hel massa tjejsnack...
Dumma jag började ju röka direkt när jag slutade amma, men idag har jag fan tagit mig i kragen och slutat igen!!!!Jag ska banne mig lyckas...

10 kommentarer:

Anonym sa...

Tycker så synd om Julia,är det något bättre nu?
Du e så duktig som försöker sluta röka!!
Krya på sig till Julia!! Och dig med,hoppas förkylningen e bättre!!
Kram

Anonym sa...

Stackars liten! D e inte kul när dom små mår dåligt.
Lycka till me rökningen hoppas du lyckas på "riktigt" nu.
Kramar

Anonym sa...

Tänker på dig Julia,krya på dig,massor med kramar från farmor,vi hade i alla fall en mysig helg tillsammans allihop,ha det bra,kramar.

Anonym sa...

Ville skriva en sak till,om du lyckas sluta röka så har du min beundran,det är nåt av det dummaste man kan börja med,röka alltså.PS.jag är rökare och det är svårt att slutaDS.Hoppas du lyckas,kramar.

Anonym sa...

Stackars Julia, antar att vi oxå fått någon lightversion. :S jonas och Nathaniel är dåliga i magen men jag mår bra och ingen av oss har spytt. Hoppas hon mår bättre snart! Kram!

Anonym sa...

Farmor tänker på dig hela tiden,hoppas du blir frisk snart,massor med kramar.

Anonym sa...

En stor varm kram till lilla Julia från mammas arbetskamrater!
Krya på dig tjejen!

Anonym sa...

Tänker på er allihopa hela tiden... Massor av kramar

Anonym sa...

Lilla gumman,tänker på er hela tiden och jag hoppas att ni snart får komma hem!!

Puss och kram från oss allihopa!!

Anonym sa...

Hoppas Julia mår så bra imorgon att ni får åka hem,tänker på er hela tiden,kramar.