Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

måndag 16 mars 2009

Läkarbesök

Idag var det min tur att besöka läkaren, jag har några konstiga "fettknölar" som jag vill ta bort! Helt ofarliga men ser ut som typ bromsbett så jag har fått en remiss till en plastikläkare! Undrar om dom kanske har ngn rabatt så man dra upp rattarna några våningar och suga bort magen?!Firar även 10 kg - sen gravidkilona bestämde sig för att bo kvar så nu blir det GI istället för LCHF, hoppas att det kommer att funka för jag saknar verkligen pasta och liknande..Har nästan enbart ätit protein av ngt slag, sås och typ blomkål eller broccoli sen augusti...
Fröken fräken har inget spår av magsjukan men däremot har hon blivit förkyld stackars liten..

3 kommentarer:

Jenny sa...

Hej på er...
Hörde om vad som hänt och har uppdaterat mig via din blogg.. tårar rann kan jag säga! Usch.. så hemskt det måste ha känts.. krama lilltösen så mycket från oss.
KRAM

Anonym sa...

Skönt att Julia mår bättre trots förkylningen,kramar.

Anonym sa...

Oj, jag har inte läst bloggen på någon vecka men förstår nu att ni haft en fruktansvärd upplevelse. Skönt att se bilder på pigga Julia igen :-)

KRAM