Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

måndag 2 mars 2009

10 mån

Då har tösabiten hunnit blivit tio månader, kutar runt för fullt utmed väggarna, har släppt taget och stått själv flera gånger! Stolt mamma, javisst! Hörde av en kompis att hon läst en blogg där bloggaren talat om att hon inte gillade alla dessa föräldrabloggar och tyckte att vi vek ut våra barn...Ja hon var ung och hade själv inga barn...Hon har lagt ner sin blogg nu för hon fick sån otrolig neg respons. Jag bloggar mest om J för hon är mitt allt, min ögonsten, mitt liv!!!Det är mest mina nära och kära som läser som även dom delar J:s uppväxt och verkar tycka att det är kul att läsa om hennes framsteg och utveckling! Så vill ni andra ha smaskiga detaljer om sex, kändisliv och mode får ni kika efter en annan blogg då denna enbart handlar om mig, min andra hälft och vår gemensamma sessas liv och tillvaro....

5 kommentarer:

Anonym sa...

Det finns alltid folk som stör sig på "mamma-bloggar" precis som jag stör mig på alla mode/dagens outfits-bloggar..såna tycker jag är otroligt tråkiga att läsa men mamma/förälder-bloggar älskar jag att läsa,just för att man är förälder själv kanske :-D
Och din blogg e underbar,sååå kul att läsa om Julias framfart och om er också såklart..så keep up the good working :-D
Kram!

Anonym sa...

Och redan 10 månader föressten?? Det betyder ju att vi bott här i almunge i 10månader nu :-O
Grattis Julia :-)

Anonym sa...

Jag tycker du har en jättefin blogg,och så tycker jag det är kul att läsa också förstås om mitt barnbarn,så du får inte sluta blogga,dom som inte tycker om barnbloggar kan väl låta bli att läsa och hålla sig till andra bloggar,ha det bra,kramar.Grattis Julia på 10 månadersdagen,extra många kramar till dig.

Anonym sa...

Grattis Julia!

Jenny sa...

Hon blir bara sötare och sötare! Grattis Julia till 10 månader... bara två månader kvar till första ljuset på tårtan ;)
Vi måste snart ses och tjattra lite.. var så länge sen..
Krama om familjen