Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

tisdag 3 mars 2009

Besiktning

I ottan åkte vi till öppna förskolan och sjöng och fikade! För 15 kr får man kaffe och massa gott bröd m pålägg...Fuskar hela den här veckan m kollisar så jag käkade frukost där! MUMMA...
Hem och bakade en kladdkaka som jag bjöd bvc-tanten på! Jag bakar typ aldrig så självklart hade jag knappt ngt socker hemma men fyllde ut med florsocker och mörk choklad...Vart kanske inte supergod men hon tog iaf två bitar :-) Hon kom vid ett och stannade en timme..J gick igenom tio-mån besiktningen med bravur! Fortfarande lite tanig...8850 väger hon nu! Men jag hade ju minimjölk i rattarna så hon gick ju knappt upp ngt innan jag slutade amma...

2 kommentarer:

Anonym sa...

Vad skönt att de gick bra! Hon börjar ju bli tung hon oxå minsann. Vad gjordes det på besiktn(så vi kan börja öva)? Skönt att du fuskar igen, så vi bara har Molly o nu Malin att ta hänsyn till:-)Hoppas din vän Lena tycker om det mesta till på fre!!!Blir kul att få träffa henne också, så hon får ta del av bonngänget. Kram o god natt.

Anonym sa...

Skönt att det gick bra med BVC,Julia charmade säkert henne också som hon gör med alla andra,ha det bra,kramar.