Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

tisdag 31 mars 2009

Det blir inte alltid som man tänkt sig

Julia sov ända till 9.20 imorse, hade inte hjärta att väcka henne så vi skippade öppna förskolan idag, tanken var att senare under dagen åka in till stan och träffa en kompis och hennes barn, så vart det inte heller för dom hade nog glömt bort våran dejt! Istället tog vi en promenix och sen har jag storstädat äckliga saker tex fläkten och skåpluckor etc mkt behövligt..Det man inte ser finns ändå...Bläääää...Kollar på tv-programmet rent hus och då kommer man på en massa ställen som man inte rengör speciellt ofta! I förra avsnittet pratade dom om sängen, jag byter sängkläder varje helg men dammsuger den typ aldrig och det bor nog säkert en massa snuskdjur där..Bläääää igen

6 kommentarer:

LR Konsulent sa...

Torsdag blir jätte bra. När jag ringde dit sa hon att vi skulle komma på förmiddagen. Ska vi säga klockan 10.30, eller vad tycker du??

Malin sa...

Skönt me sovmorgon! D va synd att ni inte kom idag för Chrille va där me Casper.
Ja har jobbat i två dar nu å e redan less å vill va hemma me Casper igen men men .... kan va att ja inte fått nåt ordentligt jobb än bara små "hattande".

Ha d bra så ses vi snart!

helena sa...

Malin-Oj då vad synd, hade varit kul att träffa honom! Ja men snart är du ju hemma igen ;-)

Mollsan sa...

Vad du är duktig!! Saknade dig och "RockJulia" i dag. Syns på fredag!

Lena sa...

Jag röstar som du. Hemma hos eller Gränby. Rings imorgon bitti. Nattinatt.

LR Konsulent sa...

jag skriver det här, 0709260667 :)jag hittade dig inte på fl :/
Jo men det låter ju som en bra idé!!