Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

måndag 1 juni 2009

Helgen..

Vilken mysig helg vi har haft! Var ut till mina svärföräldrars sommarstuga och firade Magnus svåger som bjöd på födelsedagsmiddag! Massa god mat och dryck fick vi..Och vilket väder det varit, så himla härligt!Jag var bra sugen på att ta premiärdoppet men det var aningen för kallt i vattnet.. Julia tyckte oxå det var skoj att åka till ön och busa med sina kusiner..Mors dag firades med pizza till middag! Magnus hade inte köpt ngt till mig(SNYFT) men jag fick lång ryggmassage istället!

2 kommentarer:

farmor sa...

Ja helgen var jättemysig och idag är det 20 grader i poolen och lika varmt i havet,men det lär ju ändra sig redan inatt,det ska ju bli dåligt väder i flera dagar,ha det bra,kramar.

Jenny sa...

Vilket härligt väder det har varit, synd på idag men det behövs ju vatten oxå.
Jag ska höra med Johan vad som planeras för helgen.. det var SUPERlänge sen vi träffades.
Krama om familjen från mig