Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

måndag 22 juni 2009

Anders vs Lotta

En ny säsong är här fylld med allsång! Me like...Nytt i år är att dansbandsbruttan Lotta Engberg oxå börjat med allsång fast på kanal 4 (ikväll)..Får se om det är lika bra artister och upplägg som Skansen(imorrn)..Alla som känner mig vet att jag sjunger hellre än bra. Och ni som inte känner mig så väl ska veta att jag gärna sjunger hellre än bra och det oasett om jag är spiknykter eller berusad! Och det kära vänner bjuder jag på!

4 kommentarer:

Mia sa...

Jag sitter oxå här bänkad nu för att kolla på allsången med Lotta..lite känns det som hallå vadå härmas med ett till allsångsprogram..fast jag gillar ju allsång så det gör ju inget :-D Hoppas det e bra nu bara!

Men vadå kortena på dig var väl superfina??!!
Kramar!!

maria sa...

Men HALLÅ!! Du sjunger ju skit bra!! Och när vi kör duett är det ju oslagbart...........

farmor sa...

Jag tittade inte på lotta på Liseberg,för mig är allsång på skansen bäst det missar jag inte,men är vädret lika bra imorrn så spelar jag in det,vill sitta ute så länge som möjligt på kvällarna,snart är det höst och mörkt igen,ha det bra,kram.

helena sa...

Maria-Jo du har ju rätt!!!Vi måste köra La voix på karaoke, den måste väl passa våran musikaliska talang!

Farmor-Säg inte så nu blir jag deppig!!