Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

tisdag 16 juni 2009

Tillökning

Dagen har spenderats ihop med Annika och lilla Fanny..Vad dom kutar runt och har så himla skoj ihop, jag och Annika fick faktiskt sitta i lugn och ro och äta lunch och fika:-o
Har tre nära vänner som väntar smått till sommaren och hösten! Ska bli mysigt att sniffa på en liten igen och kan säga att jag nästan glömt allt negativt med att vara gravid utan minns bara det "mysiga" t.o.m förlossningen börjar blekna men det måste väl vara så annars skulle man nog aldrig på´t igen! Men inte än, för i sommar ska jag dricka rosé vin, röka och smaska jordgubbar!

2 kommentarer:

Annika o Fanny sa...

Tack för idag Helena o Julia, jättetrevligt och gott! Ja, det gick jättebra med de där två fröna.
Hoppas att J kunde sova sen!
Klart ni ska försöka igen, Malin och jag får väl komma och hälsa på så du får snusa lite. Fast jag förstår att en sommar med vin och gottigheter lockar!!!
Kram på er!

Lina sa...

Jag ska sy en ny klädsel till en fotölj jag köpt åt nathaniel =).
Vi ska till dalarna tänkte vi, vad ska ni hitta på för kul? Vore kul att ses snart! Om ni inte har för er något i morgon så ska jag och Nathaniel på café utanför st:pers. Fika och sångstunder och barn i alla åldrar.
Kram!