Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

torsdag 16 april 2009

Pengalängtan

Är så jäkla less på att vara så här fattig! Vi vill ha nya utemöbler och nog hittade vi en rotting/lounge grupp på blocket som fanns kvar men köper vi den har vi absolut nada slantar kvar! Magnus ska sälja sin ena traktor men köparen kommer i helgen och då har nog gruppen redan hittat en annan ägare:-(
Fick lunch besök idag av min väldigt gravida vän Annie idag! Det riktigt strålar om henne, inte en finne i sikte och glänsande hår! Jag såg verkligen bedrövlig ut..Men det sägs ju att flickor stjäl mammans skönhet så det bor nog en liten Hugo i hennes mage...Jag vill inte ha tätt mellan barnen men visst ser det mysigt ut och spec att känna sparkarna!

3 kommentarer:

maria sa...

MMMEENNN! va avis jag blir!! jag vill också gosa med annie.....lyllo dig och lyllo henne och stackars mig!fy va orättvist.
Fast jag hoppas att ni får lite pengar för traktorn och att möblerna väntar på sin rätta ägare:)

Mia sa...

Ja åå skulle oxå vilja ha rotting-möbler men eftersom vi inte har en sån uteplats med tak över så blir det nog plast..eller aluminium...
Nä det är inte roligt :-( hoppas hon snart slutar upp med att slåss.
Kramar!!

Lena sa...

Och jag skulle kunna göra nästan vad som helst för att få pengar att köpa nya arbetskläder för + renoveringspengar till lghten i Björklinge.

Ska vi börja satsa på hästar? :)

Kramar