Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

tisdag 22 september 2009

Läkarbesöket

Var in till city och kikade på J som verkade piggare av att bara besöka läkaren! Kanske har hon ärvt mors stadsuppväxt och blir piggelin av att andas avgaser istället för hästskit! Lite röda öron men ingen öroninflammation än så länge, skulle komma tillbax ifall hon vart sämre, men fick hostmedicin så hon kanske kan sova inatt..Febern har oxå gått ner och ikväll har hon vart riktigt pigg så jag hoppas vi kan åka till dagis imorrn och ta kort( fotografen kommer imorgon bitti) bara och inte leka å smitta ner blivande polarna! Nu väntas ett glas rödvin,mörk-hallonchoklad och kändisdjungeln(uselt, jag vet men jag är fast) Tjoflöjt!!

5 kommentarer:

farmor sa...

Skönt att Julia verkar må bättre,ha det bra,kramar.

Mia sa...

Skönt att det inte var öroninflammation!
Hoppas Julia snart mår bättre,kraaam!

Mollsan & Oliver sa...

Saknar er på ö-fsk!! Skönt att Julia är bättre.

Helena sa...

Ja det är skönt men vi missade fotograferingen idag eftersom J drömde mardrömmar typ hela natten så jag hade inte hjärta att slita upp henne i morse, och även jag som hade nattvakt var i stort behov av några timmars sömn! Hoppas på en piggelin imorrn så hon kan gå på dagis.Har ingen feber idag peppar peppar! Kram på er..

Mia sa...

Nej vad tråkigt att hon missade fotograferingen :-(
Skönt iaf att hon är feberfri,håller tummarna att hon kan gå på dagis i morgon,kraam!