Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

tisdag 25 augusti 2009

Tiden rusar iväg!

Ja fy 17 vad fort tiden går nu! Snart tillbaka på jobbet igen efter 1 1/2 års ledighet! Nu passar jag på att träffa vänner och släkt så mkt jag bara kan..Har börjat beta av alla "måsten" hemma ex städa garderoberna, tvätta fönstren och laga en massa mat att frysa in..Känns nästan som när man boade innan Julia föddes! Men framförallt passar jag på att njuta av privilegiet att vara hemma med Julia en kort tid till!!!!!

3 kommentarer:

Mia sa...

Ja tiden går verkligen fort, känns många gånger som att man inte riktigt hinner med :-(

Ja det är superskoj med wii :-)
Nee tyvärr så jobbar jag i helgen :-( åker ni ut i helgen? Vi åker nog ut helgen efter, är nog sista gången då...
Kraam!

farmor sa...

Ja snacka om att tiden går fort,jag tycker att det inte var länge sen jag åkte ut till Länsö,men nu är det bara ca:3 veckor kvar här ute,suck,längtar redan till april nästa år,ha det bra,kramar.

Pernilla sa...

Ja, visst gör den. Snart ett år sen man stod i kyrkan med lillstumpan! Och om mindre än en vecka startar mitt sista studieår. Gah, va stressad man blir. Vi bara måste ha en baluns på flurran innan du börjar jobba! Pussa gullungen från mig! Kram på er!