Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

fredag 21 augusti 2009

Härliga fredag!

Idag känner jag mig som en blandning av "Mat -Tina och Leila på landet"...Vaknade 7.20 av att Julia piper i sitt rum jovisst har hon feber igen (dock 2 gaddar pg så hoppas att det är dom som orsakar detta och inte att hon ska bli förkyld eller liknande) Men hon var bara vällingsugen och somnade om i 3 timmar till! ( är det ngt J är duktig på så är det att sova;-) ) Jag klarpigg passar på att byta sängkläder och sen skriver jag en låååång matlista..Efter sommaruppehållet sprudlar min hjärna av nya påhitt till lchf/gi recept...( jag är den som står och kikar in i kyl/frys och blir sur som ett bi för att jag aldrig har ngt gott att laga till, brukar oftast sluta med att jag ringer Magnus för att skicka honom att köpa pizza el liknande efter jobbet i detta tillstånd:-O) Så nu med barnbidraget fattigare har jag investerat i kopiösa mängder läcker mat och släntrade sen ut i min örtagård och plockade ingredienser till dagens middag( Bor i samma kruka på altanräcket hmm hmm) Önskar alla trogna läsare en riktig toppenhelg!!!!!!

4 kommentarer:

Mollsan sa...

Ha en härlig helg!!

farmor sa...

Jag önskar också en trevlig helg,själv ska jag nu titta på filmen MÄN SOM HATAR KVINNOR,boken var ju kanon så jag hoppas att filmen är lika bra,ha det bra,kramar.

Jenny H sa...

Hoppas du också får en mysig helg! Kram kram

Mia sa...

Hoppas att ni har haft en toppenhelg :-)
Kramar!!