Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

måndag 11 maj 2009

Röjarhelg

Ännu en helg har flugit förbi, vi hade planer som inte blev av så istället har vi varit på ikea och storstädat hemma...Baren , källaren och resten av huset! Fyllde en hel släpkärra med en massa bråte!
Sista gångerna som jag varit på systemet har jag inte behövt visa leg, jag står beredd att slita fram det och lyckligt trycka upp det i ansiktet på expediten men icke...Sist var det en tjej före mig i kön som jag tyckte såg ut att vara i min ålder och jo henne frågade dom men inte mig!BÖRJAR JAG SE GAMMAL UT!? Visst jag blir snart 30 men i mitt hjärta tror jag nog att jag fortfarande är 24..(fast tydligen ser jag inte ut som det...)

4 kommentarer:

Mia sa...

Skönt att röjja en massa!!

Själv behöver jag alltid visa leg så att jag e två månader äldre än dig det kan man inte tro ha haa ;-D

Kram på er!!

farmor sa...

Du ser inte en dag äldre ut än 20,hm,jo kanske lite,kramar.

maria sa...

34 och visar fortfarande legg. känns skönt och måste givetvis skriva det här:)fniss

Molly sa...

Vad duktiga ni är som röjer och städar!! Håller med om att det känns sådär att närma sig 30...