Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

måndag 18 maj 2009

Rätt låt vann

Vart sååå glad när min favvolåt vann, jag ringde t.o.m och röstade på den....I helgen har vi planterat lite nya blommor och fixat med trädgården..Numera övningsgår Julia mer och mer, och hon blir så stolt när man berömmer henne innan hon druttar på rumpan.Hon fick två nya tänder förra veckan, tyckte att hon var otroligt gnällig men det hade tydligen en orsak...
Ikväll var vi hem till Julias trolovade som firade J:s 1-årsdag med fin present, dom har flyttat hit till vår stora glädje och ska även gå på samma dagis till hösten..Kul nu när man märker att hon tycker det är skoj att leka med andra barn...

4 kommentarer:

farmor sa...

Visst är det kul att plantera blommor,jag har också gjort det den här helgen och den förra.Norges låt var helt okej,jag hörde den först i dag,jag har verkligen inte brytt mig, som jag sa förra året så har jag inte tittat på ESC,hoppas vi får se er här på ön snart,kramar.

Mia sa...

Håller HELT och hållet med, norges bidrag var grymt!!!

Duktiga Julia som går då, måste träffas snart igen, ska ni ut till länsö i pingst?
Krams

Lena sa...

Tack för igår! Det var supertrevligt! Men nästa gång ska jag satsa på en GIbulle.

KRAMAR

Jenny sa...

Hej...
Ja visst var det rätt låt som vann och roligt att det var en från norden.
Roligt att det går framåt med Julia.
Hälsa familjen