Bloggar om en förstagångsmammas tillvaro.........

torsdag 21 maj 2009

Beach-09

Sommaren närmar sig med stormsteg och jag lovade mig själv i vintras att jag skulle börja röra på mig mera inför bikinisäsongen..Nu sover ju Julia bara en gång om dagen så vi har skippat promenader nu eftersom det är min enda lediga tid på hela dagen när hon sover(Iaf tills pappa M kommer hem)..Så förra veckan beställde jag en dvd som jag hört var bra.Aerolates, det är en blandning av pilates och aerobics! Jobbigt som 17 men oxå väldigt kul..Hoppas det kommer att resultera i en ngt mer slimmad jag ;-)

Hoppas alla får en trevlig helg!!!

3 kommentarer:

Annika sa...

Snacka om att du är hurtig! Och är det nån som redan e slimmad så e de väl du!!! Här börjar man känna sig som en julgris i stället...
Ett litet tips till rabarbern om du har ide´torka: Gå in på ´´tasteline´´ och sök på knäckig rabarberpaj. God som attan tyckte både snickaren o Anders:-)

farmor sa...

Håller med föregående talare du är väl redan slimmad,ha en bra helg kram.

helena sa...

Annika-Tack för tipset och hojta till om du vill ha mera rabarber! Och min kära du har ju en ypperlig anledning att se ut som en julgris;-)

Farmor-Tack tack ska bli skoj att ses nästa helg...Kram på dig..